wtorek, 20 marca 2012

Orzełkowo ^^

          A więc kolejny dzień rekolekcji.
Tak zamiast się modlić to wiadomo o czym ja myślę . <3
Większość osób zwiała .
Ja jestem grzeczną dziewczynką i poszłam do kościoła . ^^
          Jutro pierwszy dzień wiosny ,a z nim dzień wagarowicza.
Razem z dziewczynami planujemy udać się na wagary.
Nie wiem co będziemy robić w tych małych Bartach , ale coś się wymyśli.
Mam nadzieję , że to wypali i któraś z nich nie wycofa się bo wtedy to bym dostała jakiejś nerwicy . -.-
Jak się powiedziało a trzeba powiedzieć b , ha !
          Wracając z rekolekcji baba się wkurzyła i coś gadała , że zaraz salę zamknie czy coś.
No to wzięłam plecak Natalki.
No i się zaczęło.
Zrobiłam gdzieś z 4 kółka wokół szkoły szukając Jej aby nie pomyślała , że jej plecak ukradli.
Ooo i tutaj to po prostu miło mi się zrobiło , ale tego nie napiszę bo to za bardzo prywatne . <3
No i jak znalazłam Ją to leciałam wrzeszcząc na cały regulator . xD
Później patrzę i moja grupa do sali weszła i kolejne kółka szukając gdzie teraz mam . O.o
Tak ja to mądra stałam przy klasie w której miałam ,ale żeby się upewnić polatałam sobie po szkole.
Mało tego brakowało ,a bym opieprz dostała.
Ale i tak czy siak w dupie bym to miała.
          No to nic trzymajcie kciuki za jutro ( o ile ktoś to czyta )
Narka . ; *













Orzełki . <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz