niedziela, 18 marca 2012

Co nowego ?

          A więc dziś niedziela jak zawsze nudna.
Tradycyjnie z rana do kościoła.
Jak ja nie na widzę stać w taki zimny dzień . -.-
Oczywiście zamiast się modlić to zaczęłam rozmyślać o wszystkim.
I tak się zastanawiam po co ja się w ogóle wtrącam ?!
I co ja sobie myślałam , że będzie fajnie.
Tak wydaję mi się jakby , że robię komuś łaskę , fajnie.
Ale jak tak chciałam no to tak będzie.
          Wczoraj byłam u fryzjera.
Fryzurka ładna tylko ja swoim ryjcem ją oszpecam . ; P
Tak sobie myślę , że chyba zetnę sobie niedługo grzywkę prosto.
Większość osób mi mówiło , że mi lepiej bez niej , ale jak się tak przypatrzeć to fajniej mi  z grzywką.
O ludzie ja to mam problemy , buaha hah . xD
          No nic dużo nauki , więc kujon Sara będzie się douczał.
No , ale przecież anime się samo nie obejrzy . ; D
Lecz tak gadam ,a od jakiegoś czasu w ogóle nie oglądam. : (
Musze nadrobić zaległości.
Może wieczorkiem edytuję notkę , ale marne są na to szanse .


P:S. Ciekawe czy ktoś to czyta ? xd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz