poniedziałek, 19 marca 2012

na na na ;3

          Nie mam pomysłu aby wymyślić tytuł tych wszystkich notek.
Szkoła = więzienie.
Dość , dość dość -.-
Wszystko mnie już denerwuję obojętnie co.
A to kwiatek krzywo stoi , a to brzydko poukładane rzeczy i takie tam.
To już nie to samo co kiedyś.
Za dużo narzekam wiem lecz niestety taka już jestem.
          Od dziś rekolekcje się zaczynają.
Rozgrzeszyłam swą duszę hy hy . xD
Lecz na pewno za kilka dni będzie to samo jak zawsze.
Ale nie, muszę być grzeczna.
Inaczej rodzice mi sukienek z Bodyline nie kupią . ;3
Ach , jaka  ja jestem bezinteresowna. xD
No ,ale jak już się staram o dobre oceny i ogólnie jestem aniołem ,a nie diabłem to chociaż coś mogę dostać . ;P
          Tylko trochę się na nich zdenerwowałam.
Jak mi się coś spodoba to zawsze wszystko mi zepsują.
Chcę chodzić w lolicich sukienkach , jeździć na meety , poznawać nowych ludzi .
To , że im się coś nie podoba to nie znaczy , że muszę mieć takie samo zdanie jak oni . +.+
Tak samo z industrialem.
Lecz i tak czy siak będę go miała i  w dupie mam co powiedzą.
Och , jakież to straszne problemy na górze . xd
No , ale fakt faktem zdenerwowałam się.
          W tym momencie ściągam zadania z zadane .pl oraz wyszukuję pracę klasową z gegry.
Durna baba jak kiedyś wspominałam ściąga prace klasowe z neta.
Ale to lepiej dla mnie !
          No nic i tak nikt tego nie czyta , ale trudno .
Tak mi się ciągle przypomina ...
No właśnie.
Nie wiem czy ludzie się zmieniają czy może nie.
Lecz troszkę się zawiodłam .
Lecz nie moja wina , że jakoś zawsze wszystko każdemu wybaczam.
Mogli by mnie nawet spróbować zabić też bym wybaczyła.
O ludzie jak ja to uwielbiam . <3
No nic idę sobie i porozmyślam o Tobie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz